bensu_0101 arkadaşlar ben adet tarihime göre 15+2 yim ama ultrasonda bebeğim 15+6 lik çıkıyor bu sorun teşkil eder mi ? 4 gün onde gitmesi normal midir
Aysee1123 bensu_0101 Hayır, benimde en başından beri 3 gün ileride merak etmeyin olumsuz bir durum değil yani 👍