iremm_1 babyasyanil benimde bugün tam 38. Haftam dün nişanım geldi ama hala sancım falan yok bekliyoruz bakalım
Yazmelegi_ babyasyanil benim bildiğim nişanın gelmesi rahim ağzının açılmasıyla olan bişey ve bundan snra sancin da çoğalıp doğum da olabilir veya bir kac gün erteleyedebilir
babyasyanil Yazmelegi_ evet rahim ağzını kapatan bi tıpa olarakci okumuştum bende. Bayramı geçirseydim bi:(
Benvebebegim Ben sezeryan düşünüyorum. Bir anda açılmam olursa, suyum gelirse hemen sezeryana alıyorlar mı ? Doktoruma sordum, düşünme bunları ben hallederim dedi 🥺 bilginiz var mı
ssseher Bende 38+3teyim 2 gün once cati muayanesi oldum catidan hemen sonra nişan gelir diyordu cogu kimse ama hala gelen bisey yok arada boyle hafif agrilarim oluyor ama oda gercek sanci gibi degil
babyasyanil Hazalaskin nst normal cıktı geledebilir bebek ama gelmesin daha erken dedi😅 kanama alanı varmış alttan ultrason ile baktı
Hazalaskin babyasyanil hayırlısı olsun canım haftası çok erken degil doğsa bile 🥰 Rabbim gönlüne göre versin