Merhabalar arkadaşlar benim amh düşüklüğüm ve bir başarısız tüp bebek denemem var. Amh değerim 0,244. Dün doktora gittim 2 tane olgunlaşan yumurtam var. 20 milim civarı. Normalde tüp bebek tedavisine başlayacağız ama doktor öncesinde ovitrelle çatlatma iğnesi verdi. Benim durumumda olup rezervi düşük olan ve çatlatma iğnesiyle hamile kalan var mı acaba lütfen yardımcı olabilir misiniz 🙏