Miniikmucizem Ay bi nevresim secemedim son 47 gun kaldi hala yatagi hazir degil🥺 Kimse nevresim almıyor mu önceki tartışmalarda da fazla bilgi yok alanlar nereden hangi model tercih ettiler yazabilirlermii🙏
PervinY Miniikmucizem Bebek nevresim takımı mı? Taçınkini kullandık biz çok kaliteli. Çoğu yerde çeşit bulabilirsiniz büyük marketlerde bile var.
Amineazra Miniikmucizem ben henüz almadım ama bu modeli çok beğeniyorum 🙂 veya müslin kumaş alıp anneme diktirmeyi düşünüyorum
aminehumamoms Miniikmucizem ben cotton box aldım hem kendi nevresimlerim o marka hem bebişinde o olsun istedim çok kaliteli yıka yıka solma yok renk atma yok büzüşme yok