Mucizelerim3 Kızlar bu denli geç öğrenen var mı? vallahi bu cinsiyet meselesi beni delirtti ben şuan 18+5 im hala öğrenemedim sadece 2 defa gösterdi bir kız bir erkek dendi deliricem
anapanda12 Mucizelerim3 ultrason resmi var ise atar mısın tahmin yaparız ayrıca başlıkta 7 hafta diyor şaşırdım 17 mi demek istediniz acaba
Mucizelerim3 anapanda12 hayır bu gidişle 7.haftada öğrenecem o yüzden deizm yani bu denli geç öğrenen var mı diye
Mucizelerim3 anapanda12 özel hastane adı altında bana verdikleri ultrason o kadar belirsiz ve kötü ki. Umarım anlarsın
anapanda12 Mucizelerim3 evet çok belirsiz peki gebeliğin 7. Haftalarında elleriniz ayaklarınız sıcak mıydı soğuk muydu? Hatırlıyorsanız ona göre söylemiş olalım sıcaksa kız soğuksa erkek ☺️
minikmucizeemaak Mucizelerim3 O yüzden şaşırdım 😂 Benim bir kaç tanığımda cinsiyeti çok geç öğrendi 7. Aylar da. Ben 15+0 da öğrendim. Sağlıkla gelsin nazlı minik🫶🏼
Mucizelerim3 anapanda12 inan hiç hatırlamıyorum 😊zaten oruç zamanıydı kafa kalmamıştı pek ama çok üşüyordum ve çok hastalanmıştım