Busragull Kızlar merhaba 👋 hangi hastanelere gidiyosunuz kac haftalık hamişleriz Ben 31+4 ilk doğumum olacak bi kız bebek bekliyoruz 😊 hadi kaynaşalım bakalım
BraKo Busragull Merhaba kızlar Büşra ben Beyhekim Hastanesi Sevilay Hanıma gidiyorum 40+6 olduk bekliyoruz hala oğlumun keyfini 😊
KlncA Busragull şimdilik normal sayılır ama bende şeker var suyum fazla ve 2 hafta önde gidiyoruz inşallah erken gelmeye de çalışmaz 😬😬 sen nasılsın iyi misin bir de hangi doktor senin?
Sinemtzr hepimiz bir avazda kurtuluruz insAllah gün gectikce benim psikoljim çökmüş durumda, nefret eder oldum herseyden eşimden bile.
Busragull KlncA benimde normal ama suan bebegım ters 😊 ve bartholin kistim var eger çok büyük olursa normal doğuma engel olurmuş ertan beye gidiyorum bende
KlncA Busragull benimki de daha dönmedi yan yatıyor dönerler inşallah daha vaktimiz var 😋 O kist rahimde mi oluyor canım geçmiş olsun. Ya sağlıklı olsunlar da normal sezeryan kısmet artık
Busragull KlncA organda malesef canım sol tarafta şişlik var artık hayırlısı neyse o olsun isminiz neydi acaba 😊
KlncA Busragull ismim Aslı canım bu başlık iyi oldu günümüz aynı birbirimizi kaybetmeyelim 😁 İsim düşündünüz mü cimcimeye 🤗
Busragull BraKo hadi yaa erkekler gec doğar diyolar eli kulağındadır belkı sağsalim sağlıkla alın kucağınıza 😊