Kızlar erken gebelik testi yaptım reglime tahminimce 7 gün var geçen ay kimyasal gebelik geçirmiştim regl kanamasından daha az bı kanamam olmuştu kanama bitince tekrar korunmasız ilişki yaşadım ve bu sabah 2 farklı erken gebelik testinden yaptım ikiside pozitif çıktı sizce dogrumudur kan testi vermeye gitmedim daha çok erken diye size sorum sadece erken gebelik testi sonucu