Kızlar merhaba belki sizlere cok saçma gereksiz gelebilir şuan üzülüyorum ama gereksiz üzülüyorum kendime engel olamıyorum 15 haftalık hamileyim hep kendimi kız diye şartlamışım, erkek olursa ne olcak diye hic düşünmedim sürekli kız herşeye kız kıyafeti olarak baktım hep kızım olcak diye düşündüm sürekli ekşi yiyordum, rüyamda kız gördüm keseydi sağdan soldan ultrason fotoğrafına bakanlar kıza benziyor dedi doktor 11-12.haftada kıza benziyor dedi ben tamam dedim kesin kız öyle kabul ettim bugun 15.haftam kontrole gittim doktor erkek değişmez kesin olarak cinsiyet bu dedi, öğrendigimden beri şok içindeyim aklıma geldikce gözlerim doluyor ağlıcak gibi oluyorum hic kimseyle konuşamıyorum tek başıma oturuyorum yaptıgım cok gereksiz biliyorum kimisi cocuk sahibi olamıyor bunun için şükrediyorum herşeyden önce sağlıklı olsun istiyorum ama bugun cok üzüldüm