Peynirli böreğin bozulduğunu farketmeden küçük bir dilim yedim. Midem ağrımaya başlayınca gebelikten sanıp gaviscon içtim geçti. Annem biraz fazla yediği için kusma ishal yaşadı hastaneye gidip serum yaktırdı toparladı. Şu an iyiyim ama bebek için endişe ediyorum
Böyle bir durum yaşayan var mı