12 hafta 5 günlük doktor ikiside kiz dedi. Cift yuumurta ikizi. Bir tane kızım var. Çok istemiştim bi kiz bi erkek. İstemsizce üzülüyorum. Kendime engel olamıyorum. Daha cocukda düşünmem zaten. Bi oğlum olsun çok isterdim. Yüzde 70 ikiside kiz dedi.
Sorum değişir mi falanda değil. Kiz bambaşka bisey iyiki kızım olmuş. Ama daha çocuk yapmicagim. Buna üzüldüğüme inanamıyorum.. 😒😒