Kardii Dış çekim yapmak istiyoruz ce kışa denk geliyor ocak ayı elbise gelmiş çok güzel modalabioya 112 lira sipariş vericem ama ordan alışveriş edenler var mı aynısı geliyor mu birebir ??
Yaso Kardii evet aynısı geliyor ben pembe melek kol olan elbiseden aldım kardeşimin düğünü için bende düğünde ki herkes te çok beğendi.
Kdkdkdmd Kardii bn yakın tarıhte yaptm canım cok memnun kaldm elbıseden cekımlermde gayet gzel oldu herkes cok begndı tavsıye ederm
Kardii Yaso anladım deniz butikten filan alışveriş yaptım çoğu kez aynısı geldi şükür de bu sayfadan ilk defa aldım inşallah memnun kalırım
Kdkdkdmd Bureyer uzun beyaz aldm bn 150 lira olandn bedenı kılo boy soyledım onlar sectı tam oldu ustume cnm