İlk hamileliğim 35 haftalığız. Sona yaklaştıkça kaygılarım artıyor tabi. ben sezeryandan çok korkuyorum , normal doğurmak istiyorum ama normal doğum nasıl bir his hiçbir fikrim yok basurumdan dolayı berbat bi doğum geçirmekten korkuyorum. İleri seviye hemoroidim var. 4-5 tane basur memem var Her tuvalet sonrası ağrı acıma yürüyememe vs…. Her neyse . Normal doğum nasıl bir his ? neye benziyor biri anlatsın lütfen 😔