Betulkaraa34 Yenibirannee ben philips avent biberon aldim meme reddi yasamayalim diye arada sagiip onunla veriyorum dışarı falan cikinca hani ortam da emzirmeye musait degilse diye
Betulkaraa34 Lajanam ondan yana sıkıntı yok meme emiyor da sol meme den az sut geliyo olmadi valla doktora gidicem çünkü en iyi beslenme yontemi anne sutu ilk 6 ay cok onemli sonra ek gidaya geciyorlar ikisi tamam oluyor zaten 🤲🏻 dua edin bacimm