babyasyanil Miniminnacık kahvemsi bi leke geldi ama kanama gibi değil akıntı ile geldi. Bebiş kendini çok toplamaya başladı. Normal mi sizce? Doktor kontrolüm yarın
aysenur-1998 babyasyanil bence bir acile gidin giriş açtırın derim ben hani belki nişan belirtisi bile olabilir bazılarına çok küçük geliyor muş tabi olmayadabilir ama yinede bir kontrol altında gözetim altında olun derim
babyasyanil aysenur-1998 kasılmaları takip edeceğim ona göre giderim 🥹 bi an nişan sandım ama onun rengine kırmızımsı diyolardı
Lyamayy babyasyanil benim de oluyo kahvemsi kanlı su gbi akıntım 36 haftadayım. Doktor sorun yok dedi bana ama
nurgulakdas27 babyasyanil Kahverengi leke olur genel de akıntı sümüksğ şeklinde gelir. Büyük ihtimal nişanın gelmiş canım. Kasılmalar artarsa yine de git aksatma. Ama düzenli değilse bekle derim :)
babyasyanil Lyamayy başlarda olmuştu benim progestan kullanıyorum 8. Haftadsn beri. En son 12. Haftada oldu yoktu yoğun gelmedi cok kücük bi leke olarak geldi açık kahverengi
babyasyanil nurgulakdas27 yazdım şimdi doktoruma gel derse gideceğim eşimde işte şuan😭 bi korku sardı dört bi yanımı
babyasyanil Helin09 gittim canım. Nst temiz çıktı alttan muayene etti usg ile kanama alanı oluşmuş. Hala parça parça gelmeye devam ediyor 😭 düzensiz sancılarım var. Suyunu sancını ve bebek hareketlerini takip et dedi. Beklemedeyim🥲