29 haftadayım benim de , sürekli korkum var normal yapmak istiyorum en ummadıklarım bile yapıyor ben de yaparım diyorum sonra yine ya aşırı kötü geçerse diyorum çevrem de hep sezeryan yaptı iyi ki öyle yapmısım diyorlar ay psikolojisi cok zor burdan da normal doğum hikayelerini de okuyorum da. Sen ne düşünüyorsun normal mi 😞