Edaerdem5203 Damilaa the purest çok güzel Ve la Roche posay de hekimlerin önerdiği güzel bir marka tercih edebilirsiniz
Asikiz19 Damilaa Avene Lait Mineral kullanıyorum. Gebelikte mineralli güneş kremi daha iyi diyorlar. İlk sürünce yüzde çok beyazlık bıraksa da beş dakika içerisinde geçiyor. Ben bayadir kullanıyorum yüzüm daha hiç yanmadı. Hassas ve beyaz bir cilt tipim var.
Mediha99 La Roche Posay ben yaz kış onu kullanıyorum spf düşük kışın yazsın da yükseğini bazen renklisi de işimi görüyor renk tonumu eşitliyor
OptOzen Umutlugunler Ben kullanıyorum valla. Eşim eczacı ve bi problem görmüyor kullanmam konusunda. Bilemiyorum :)
[silindi] roenna sinoz icerik olarak pek iyi değil diyorlar. Ben olsam hic bir ürününü kullanmam o markanin. Sosyal medya birseyi cok abartiyorsa iki kere dusunurum. İnfluencerlar para karsiligi denemeden kullanmadan ovuyolar boyle ürünleri.