senoski 36.haftanın içindeyim ve bugün çok az hareket etti sanki ve çikolata yiyip karnımla oynamama rağmen sanki oynamıyor gibi ben mi kutuntu yaptım bilmiyorum çok korkuyorum, azalır mı hareketler son haftalarda?
cigdemnur senoski son zamanlarda büyüdükleri için hareketleri kısıtlanır diyorlar ama sen takibini yapmalısın çok uzun süre hareket etmiyorsa bir doltoruna sormanı tavsiye ederim🌼🌼