Busra070707 37+5 de doğum yaptım
İki gece sancım oldu ama yalancı sancı gibiydi idrarımı yaparken klozette otururken gece suyum geldi ondan da emin olamadım acaba su mu dedim kendi kendime içime şüphe düştü. Sabahına doktora gittim ki suyum çok azalmış açıklık 1 cm di yatış verildi suni sancı aldım 4 saat boyunca. Ebe muayene ile 2 cm e çıkardı kolay ilerler belki diye açıklığı ama ona rağmen 4 saat boyunca hiç ama hiç ilerlemedi hala suyum gelmeye devam ediyodu. İlerleme olmayınca da mecbur sezeryan oldum ben
Suniyi takılı iken hissetmedm hiç doğru düzgün aksine suni çıkarıldı ameliyathaneye indircekler bekledim bı 15-20 dk. O ara hissetmeye başladım suninin etkisini