a_yse12 Kızlar bugün biraz temizlik uptim hafif uzanmali fln koktuklarim kaydırarak iteledim zaten hafifti bı snda pişmanlık sardı 8ns bişey olmaz uzandım hemen ayaklarımı havaya kaldırarak
1122esraesila a_yse12 valla bende yapıyorum Şuan temizlik 13+4 teyim bende dinlenerek yapıyorum çok yoruluyorum tedirgin de oluyorum ama birde hareket hissetmiyoruz ya henüz ondan oluyor tedirginlik
a_yse12 1122esraesila evet cnm hareket te hissetmioz napim yavaş yavaş dinleme dinlene ypim yormadan kendimi dedim camların fln öyle büyük deqil ama insan ilk ta korktum bı an bu seferde