Pinarlina19 30+1 gebeyim bu zamana kadar her gün asla değil ama ⅔ günde bir 10 defadan az hissediyorum sağlık ocağı kesinlikle normal değil diyor kendi gittiğim devlet doktoru ise normal diyor kime inanayım 🤔
Yagmurgvn Pinarlina19 az da olsa bi hareket hissediyorsan korkma belki eşine dönmüştür bebek ama her ihtimale karşı bi doktoruna görünmen lazım canım stres yapma iyi düşün
ikiprensannesi__ Pinarlina19 az da olsa hareket varsa bişey olmaz ama kendi doktoruna gorun canım sırtı dönük olabilir bak bende 29 olmak üzereyim sırtını dönüyor hareket hissetmiyorum kaç gündür doktor baktı normal dedi ama bende tedirginim ya
Pinarlina19 ikiprensannesi__ 30 haftaya göre bence yine az pıtırtı şeklinde oluyo bilemedim sağlık ocağı az diyo doktorum normal diyo herkes bişey dedi
nartanemm Mutlaka baktırın ıhmale gelmez bebek benım bebegımde son ayşarda hareketlerınde azalma olmustu dogumda kordon dolandıgını ogrendık yurtdısında bılmıyorlar bırde ona baktırın gıttıgınızde bu arada korkmayın cok sukur saglıcakla kucagıma aldım