Fatma1- Ben doktoruma çatlak oluşmaması için ne önerirsiniz dedim şuan 4 aylık olduk erkenden başlamak gerekmiş oluşmadan. Bir yağ verdi göğüs kalça göbek kısmına sürmek için ve birde madecasol verdi kullanan varmı nasıl etkili mi
Yenibirannee Fatma1- benim 2. Gebeliğim ilkinde de bunda da sarı kantaron yağı sürüyorum çok şükür suanlik hic çatlagim yok. Dediginiz kremi kullanmadim hic 🌸
Fatma1- Yenibirannee bana daha değişik bir yağ vermiş bugün alacağız bilmiyorum ne olduğunu. Madecasol kremi sadece göbeğime sürdüm diğer yerlere sürsem mi bilemedim bi zararı olmaz sanırım. Yenileyici onarıcı bir krem olduğu için göğüs yaraları vs iyi gelir sanırım
Yenibirannee Fatma1- doktor verdiyse tabiki iyi gelir diye düşünüyorum. Belki yetersiz kalır diye kendi kullandığımı söylemek istedim 🌸