Bebiskosuu rica ederim; evet Sümeyye Hanım da 5800 ama dediğim gibi bu zamsız hâli. 1 Temmuz itibariyle güncel fiyatlar paylaşılacak, ne kadar olur bilemiyorum. Bir de Medipol hastanelerinin tümünde mi var bilmiyorum ama mahremiyetten dolayı eşler doğumhaneye alınmıyor, hadi onu geçtim yatışımız yapıldığı sancı çekeceğimiz odaya da alınmıyor. Bir de doğum fotoğrafçısı düşünüyorsanız, hastanenin fotoğrafçıyla anlaşması bitmiş; yeni fotoğrafçıların gelmesi ve eğitimden geçmesi 3-4 aylık bi süreç. Benim doğumuma yetişmiyor, doğumhanede fotoğraf çektiremeyeceğim, odada istersek kendimiz dışardan fotoğrafçı getirebiliriz. Bunları da bilmiş olun.