edaisikkaya selam 27+5 hamileyim. bugün kontrolde bebeğin kilosu 1530 olduğu icin doktor kızdı çok kilolu bebek kilo almasın dedi moralim bozuldu sizce ne yapayım
262223-- edaisikkaya bende dün gittim 27+1 di 1100 kilo dedi haftasına göre iyi dedi bana az geldi sanki
naz_ozz edaisikkaya canım bende 28 haftada gittiğimde bebiş 1223 gr 30 haftada gittim 1606 gr gayet iyi kilosu dedi
Hatice_123456 edaisikkaya o nasıl doktor Muş ya kilosu gayet normal çok degilki çok meyve yiyosan meyveyi azalt
DuyguKays edaisikkaya kız maşallah güldüm valla okuyunca ne yeyip ne içiyon nasıl dikkat edecekmişsin söyledi mi onu da
naz_ozz edaisikkaya yok canım bu aralar biraz daha dikkat et yediklerine belki çok almaz kilo annesi napsın iştahlı bebişko ama🤭🤭😍
Youngmotherr edaisikkaya benim 30+6da 1550 gramdı haftasına göre iyi dedi belki sizin haftası öndedir