naz_ozz Kızlar en son 28 haftalıkken gitmiştik bebişin bir böbreği 11.2 diğeri 9.4 genişleme vardı salı günü gittik 30+0 biri 3.6 diğeri 6.6 gerilemiş çok sevindik inşallah ilerki haftalarda düzelir aynı sorun olan var mı ve ne durumda acaba🙏🏻
DuyguKays naz_ozz erkek mi bana da söylediler çok önemli değil erkek bebeklerde görülüyor ileriki haftalarda normale dönüyor demişti
naz_ozz DuyguKays yok kız bebek evet küçülmüş Allaha şükür ilerlememiş çok sevindik inşallah geçer doğunca zaten çoğu geçiyormuş