insüline öcü gibi bakıyorlar ama bence diyetle düşmediğini söyleyip insülin isteyin. bana 1 ay boyunca her hafta diyet yaptırdılar 9. aya girdim hiç kilo almadım çok dikkat ettim ama değerlerim düşmedi, bebek irileşti ve daha yeni insüline geçtim. akıl edebilseydim çok önceden isterdim insülini, bebeğim de şekerden etkilenmemiş olurdu.