alakayamaydanoz 1nsnr ilk aylar ayaklarım çok üşüdü tatlı çekmişti canım. Bel ağrısı çok yaşadım ama her gebelikte farklıdır diye düşünüyorum. Kusma bulantı olmadı.
1nsnr alakayamaydanoz kusma bulantım da hiç yok üç aylığım iki defa oldu o da ilaç kullanımımdan dolayı bende de ayak üşümesi aşırı çok kışlık çorap giyiyorum İstanbul sıcağında
A-eren @" @“Mucizem4242”# Bende sordukça soruyorum tahmin eden herkese çok merak ediyorum 😄sizde bi tahmin yapar mısınız