Busraa-aa Youngmotherr ciddi misin canım 😳😳😳bana da doktor 12 haftalıktı Filan kıza benziyor dedi dün gittim 15+4 erkek dedi hatta kendi cinsiyetim kadar eminim dedi ama yinede değişir mi diye tereddüt ediyorum 🫣🫣
Yeniann23141 oznuripek gerçekten mi yaaa lütfen doğru çıksın ya etrafımızda kiz torun yok hepsi erkek artık biri hamile kalınca insanlar kiz olur inşallah diye gözümüzün içine bakıyorlar rabbim sağlıklı nasip etsin inşallah
inci_mom2 oznuripek https://www.hizliresim.com/2d6zky8 bana da bakarmısınız? 12+2. Bu gün doktora gitdik kız dedi 80% oranında bilmiyorum ama yanılma oluyomuş
Birrrcan oznuripek evet karından baktı solda ve kızım olacak tabi değişmez ise korkar olmuş insan artık değişim haberlerini duyunca 🥰
oznuripek Birrrcan tamam zaten öyle işte,ultrason resminde sağda demek karnınızda solda demektir.buda teoriye göre kız demek zaten