Merhaba sevgili anneler; hepinize sağlıklı sıhhatli gebelikler,doğumlar diliyorum içinde de kendime🙏🏻🌺 Benim ufaklık 13+1 oldu.Doktomuzun ön görüsü kız fakat net demiyor,3 hafta sonra gideceğiz 16 haftalık olmuş oluyor inşallah o zaman net öğreniriz.
Sizde de kız denip erkek,erkek denip kız çıktığı oldumu merak ettim 🫠🍼