Fyz- ben de klomen kullandım ama doktor kontrolünde kullanmadım ilk gebeliğim boş gebelik oldu 4,5-5 ay sonra tekrardan kullandın şu an 15+4 gebeyim gün aşırı ilişki öneriliyor bu ilacı kullandıktan sonra bizim de eşimle hiçbir sıkıntımız yoktu olmuyordu bu ilaçla oldu