Yenidenanne_ bilemedim ki ben günlük olarak kullandim 🤷🏼♀️
Yenidenanne_ aa şaşırdım ben her gün 1 adet atıyordum
Lumlum ben de günlük kullanayım diye düşünüyorum çünkü reglim bitince denemeye başlicam
Yenidenanne_ mutlaka denemelisin o zaman 🫶🏻 inşallah iyi gelir
Yenidenanne_ valla canım doktor tok karnına bir tane olarak söyledi günde
Yenidenanne_ Folidoce guzel
Folbetake kullanan varmı aranzda