Kızlar merhabalar pazartesi günü kontrolüm vardı doktor suyumun azaldığını söyledi ve cumartesi tekrar çağırdı durum aynı ise suni ile başlatırız bebek doğum pozisyonu almış zaten dedi cumartesi 38 haftam doluyor böyle bir durum ile karşılaşıp doğuma giden oldumu aranızda acaba