Kızlar 34. Haftadayım bebişim bi hafta önden gidiyor biraz şişman ve uzun boylu. Kafası biraz iri ama sorun değil dedi doktor. Hep normal doğum dusunuyodum. Kayınpederimi kaybetttik yeni. Ve doktorla bugun konustugumuzda normal doğumda cok süreçler oldugunu anlattı ve eşim bu kdr cok kötüyken o süreci atlatabileceğimi dusunmüyorum cunku herkes yasta… sezeryan daha kolaymıs gun alıp hemen doğum yapmak daha mantıklı. Ama dahamı acılı oluyo sizce hangisi daha mantıklı????