Guner37- Kızlaaar selam güneş kremi önerisi alabilirmiyim ? Malum havalar baya sıcak korkuyorum lekelenme olur diye yüzüm :)
Yenibirannee Guner37- nivea 50 faktör olani kullanıyorum 3 senedir. Beyaz ve hassas tenli olmama rağmen gram kızarmadan denize girebiliyorum. Ben o markadan çok memnunum 🌸
NURGUL97 Guner37- The purest 50 faktör canım, çook memnunum ben. Eminim sende çok memnun kalacaksın. Hatta leke karşıtı serumuda var, ben onuda kullanıyorum.