aslanprenses_ Kasımda doğum yapacak anneler❤️ hiç hazırlık alışveriş filan yapıyor musunuz? İlk hamileliğim ve nasıl ne zaman yapmam gerek bir şeyler bilemiyorum😳 hamileliğiniz nasıl gidiyor? Sohbet amaçlı açtım postu 🥰 ben 19. Haftadayım şu anda dün kontrolüm vardı bizim kız çok hareketliydi ❤️ şükürler olsun her şey yolunda bugün sadece çok belim ağrıyor 😳
Ecemsanli aslanprenses_ kasım sonu Aralık başı doğum yapıcam 17 haftalık olduk bizde bel ağrılarım çok oluyor alışveriş yapmaya ufaktan başladım rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 😍
Yelizdurmus41 aslanprenses_ benim 2. Hamileliğim Eylül ayında başlarsınız oda yapmak isterseniz vs . Bence bekleyin ben ilk çocuğumda da bu şekilde yaptım 7. Ayımın sonunda ortalama eksiklerimi tamamlamıştım 8. Ayımın ortasında da ütülerini vs yaptım . Sağlıkla alalım kucaklarımıza
fztanne_ aslanprenses_ yaa benim de yarın 19 olacak. Bugün gördüm maşallahı var benim kızın da 🥰 ve alışveriş olarak hiçbir şey almadım henüz
Esraylmaz aslanprenses_ Bende 19.haftayım ikinci hamileliğim daha bişey almadım Eylül gibi almayı planlıyorum hepimiz sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza alalım inşallah 😊
aslanprenses_ Yelizdurmus41 amin inşallah ❤️ benim durumum biraz farklı park yatağını filan aldım çünkü yurt dışında yaşıyorum buraya getirdim. İndirimli zıbın filan bulduğumda aldım. Ama en detayını doğuma türkiyeye gelince alacağım inşallah ❤️
aslanprenses_ fztanne_ maşallah minik prensese ❤️ sağlıkla gelsin kuzularımız inşallah 🤲🏼 çok heyecanlı alışveriş yapmak bile 🥰
AsELinAnneSi__ aslanprenses_ her önüme geleni alma isteği var ilk bebek olunca Allah’tan annem frenliyor büyük şeyler halloldu beşik araba vs son aylara birakmak istemiyorum açıkçası gününden önce gelcekmis hissi var nedense 🙊🌼💓
aslanprenses_ AsELinAnneSi__ bana da öyle geliyor. Yani bir iki hafta önden gelecekmiş gibi hissediyorum. Ama daha da etken gelmesinler beklesinler yerlerinde 😅❤️ bizde eşim dayanamıyor almak istiyor her şeyi ben sadece internetten araştırıyorum 😅
buusur aslanprenses_ 18+6 olduk bugün💕💕 kıyafetlerimizi beşiğimizi ananemiz aldı mobilyasını da babanne ve dedemiz aldı yarın odası geliyor kızımın🫶🏻 araba puset de tamam herşey hazır sayılır, iki kilo aldım hareketlerim aşağı eğilme dışında çok kısıtlanmadı şükür her işimi kendim dinlene dinlene yapıyorum bulantım ve yanmam da kesildi bebişim karnımda fıkır fıkır😊 gece ağrılarım ve batmalarımdan uyuyamıyorum bir de grip oldum birkaç gündür o beni zorluyor 😐 isme karar verdiniz mi kızlar🌸
aslanprenses_ buusur oh çoğu şeyi halletmişsin ne güzel ❤️ sağlıkla gelsinler inşallah❤️ rahat rahat geçirelim hamileliklerimizi 🤲🏼 biz Sude ismini koymak istiyoruz prensese ❤️
xbebegimx aslanprenses_ ekim sonu kasim basi dogum olcak insallah. Besik,araba,puset,ana kucagi,mama sandalyesi ve kiyafetleri tamam ufak tefek seylerle odasini yapmak kaldi. 20+4um suan bel agrisi kramp vardi doktor magnezyum verdi umarim iyi gelir🌸
aslanprenses_ xbebegimx oh ne güzel bir kaç şeyi halletmişsin 😇 Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Maviijj Ekim sonu kasım başı ne zamana denk gelir dahamı erken olur bilemiyorum 21+2den selamlar sırt ağrısı ve sanırım vajinal mamtar oldum boğuşuyorum biz beşik bebek arabası ufaktan kıyafetlerini aldık biraz biraz malum fiyatlar belli son zamana bırakmak istemiyorum 🤗
buusur Bir de detaylı ultrason için randevu alan var mı aramızda ben bir haftadır araştırıyorum özelden yaptıracağım direkt hastaneye gitsem randevu alabilir miyim özelde illa da doktor görmek ister mi ?
xbebegimx buusur arayip randevu alabilirsiniz. Radyolojiden al dedi bana doktorum 2 hafta oncesinden arayp aldim yoksa randevu zor bulunuyor
Zeyzey055 buusur devlet hastanesinden kadın doğuma randevu al canim onlar yönlendiriyor sıra varsa veriyorlar yoksa mecbur özel de
Gozde_52 Merhabalar bende 18+5 haftalik hamileyim ikinci bebeğim bu ilki erkek buda erkek olduğu için abisinin kıyafetlerinden bakacağım ayiracağım, birkaç eksiğim var lohusa takimi bebek cantasi reflü yastığı hastane çıkışı kıyafet vs bunlara bakacağım kiyafette birkaç tane alırım tabiki yine 🥰 sezeryan olacağim için sezeryan kilodu emzirme sütyeni falan alırım göğüs pedi bu şekilde aklımda daha erken diye düşünüyorum Eylül sonu gibi başladım Allah kısmet ederse 🤍 benimkide çok hareketli Maşallah diyelim hareketli bebem sağlıklı bebek demektir..🦋
buusur xbebegimx evet öyleymiş çok dolu oluyormuş o yüzden şimdiden telaşına düştüm beklentimi karşılasın da parasını da geçtik hayırlısı bakalım siz özelden mi aldınız
sevaldqn1 Alışverişe başlamadık henüz daha erken buluyoruz hemde cinsiyetini tam söylemedi doktorumuz tahminde bulundu🫠
aslanprenses_ sevaldqn1 bizim kızımız ultrasonda nazlı davranıyor ama cinsiyetini gösterdi en azından 😅 indirimde eşyalar bulunca almaya çalışıyorum ben de 😇
Zeyzey055 aslanprenses_ 2..gebeligim Eylül sonu gözüküyor 30. Haftaya kadar çantamı hazırlayacağım insallah şuana kadar 5 li takım aldim sadece 25 haftaligim 🤭🤭