Ebrulu İdrar tahlilimde lökosit 28çıktı bu doğru olabilir mi yoksa testte bi sıkıntı olmuş olabilir mi Sağlık ocağında yaptırdım 10haftalık hamileyim 😕
Ebrulu 52 baya yüksek bir değermiş 😕 Bi sıkıntı olmadıysa iyi Benim önceki tahlilimde 9çıkmıştı dr tek kullanımlık ilaç verdi Ardından tekrar bir test yaptırdım bu sefer 28çıkınca şaşırdım 😐 Düzelir inşaAllah Paylaşımlar için teşekkür ederim