Dün biraz yoruldum dolastim dışarda işlerimi hallettim dünden beri karnım sert kasılıyor agri oluyor böyle adet sancısı gibi , batma da oluyor , duş aldım oda geçirmedi içimde tuhaf bi his var
Yarın zaten randevum var hastanede ama bugünden gitsem mi bilmiyorum , dayanılmıck bi acı değil
Eşim diyor uykuda bile inledin karnını tuttun diyor
Bebeğimin hareketleri normal, doğuma yakın nasıl oluyor bebek normal hareket ediyo mu veya durgunlaşıyor mu
Yardımcı olur musunuz hanımlar
Herhangi bi kanama vs yok