Erayldz tam 32 hafta rapor almanız gerekir 33 te alamazsınız 32 haftanızda isterseniz çalışabilr raporu alırsınız 37 ye kadar doktorunuz da sıkıntı görmezse çalısır 37. Haftada da calısamaz raporu alıp izne ayrılırsınız isterseniz de dırekt 32 de calısamaz alır ızne ayrılırsınız