Dileksue Bugün 11 haftalık olduk kasık kramp ara mide bulantısı ve yogun çalıştığım için fazlasıyla ödem
Dilarayy Bende 11+4 ara ara kramp gibi ağrılarım oluyor benimde sürekli uyku halindeyim😂 ve bende de acayip şişkinlik oldu nedenini bilmiyorum bulantilar çok fazla prilam kullanıyorum onunla.bi alakası var mıdır acaba