Fatmanur_2906 Kızlar vajinamda kaşıntı var 1haftadan uzun doktor idrarında enfeksiyon var dedi ilaç kullandım ama geçmedi ne yapmalıyım 29haftalik hamileyim
Pnr_KMRC1 Fatmanur_2906 sirkeli su iyi gelir cnm onunla taharet alabilirsin biraz yakıyor kaşımaktan tahriş olduğu için ama ben pamuğa sirkeyi döküp sürmüştüm kaşınan yere çok iyi geldi kaşıntım geçti🌸
Mavisim3457 Fatmanur_2906 İç çamaşırına NİOLİ YAĞI 1 2 damla damlatman kafi. İnternetde satışı var. Araştırabilirsin. ☺️
Mavisim3457 Fatmanur_2906 Ve bunu aşmanın, içinin arınması için günlük su tüketimini arttır. İç çamaşırını günlük değişmen, tuvaletini tutma geldikçe azda olsa git. Geçmiş olsun ☺️
Kadriyecebeciii Fatmanur_2906 önce soğuk suyla vanital duş sonra travazol krem sür bunu saat başı yap iyi gelir umarım bende işe yarıyodu iyi bakarsan cabuk geçer
Ipektoss26 Her tuvalet sonrası mutlaka taharetlen çok rahatlatıyor ve günlük ped kullanma bol su iç ☀️
Fatmanur_2906 Mavisim3457 hemen geçirir mi peki canım çok yanıyor deli oldum iyice kaç gündür illallah ettim
Mavisim3457 Fatmanur_2906 Of of of Allahım acil şifalar versin inşallah. Bol su için daha tez atlatırsınız. Ben İnternetten bakim. Yazacam
Mavisim3457 Fatmanur_2906 https://www.koruhastanesi.com/hamilelik-gebelik-doneminde-idrar-yolu-enfeksiyonu-2944-5 Çoğu okuduğum sayfada aynı şeyler yazıyor.