SedAvsar8 seni güzel günler bekliyor biraz acılı sancilj olabilir ama korkma yavrumu kucağına alimca unutursun .. ilk gün biraz zor oluyo sezaryenda uyuşukluk gidince acisada yurumeyi ihmal etme yürüdükçe acilirsin duzelirsin.. hastaneye yanına kayısı hoşafı al mutlaka gazın için yardımcı olur..süt gelmez vs olaylarına inanmma sezayen oldum ben hemen geldi hemşireler sen yardım işte onlar masaj yapıp aciyo damarları süt geliyo bı damla bile yetiyo bebege .. sağlıkla kucagina al insAllah 🙂