erdmdml happymuti yaaa bende şehir dışına çıkacağım acaba gitmeden kan mı versem bende ya varsa çıkar mı🥹
erdmdml happymuti hayır ya çalışıyorum ve yolculuk hazırlıgı derken gidemedim🥹 sanırım yarın test yapacağım evde
Ezoo28 erdmdml bende 3 gün kala yapmıştım testi pozitif çıkmıştı ama bende bulantı ve koku hassasiyeti de vardı sağ kasığımda da ağrı vardı. Adet öncesi belirtiler ile ayırt etmesi çok zor olur. Ama bence adetini beklemen daha iyi olur daha net olur.
Ezoo28 erdmdml evet bende bekleyememistim ama erken öğrenmekte çok stresli oluyor erken gebelik olduğu için çıkmayabilir ama siz bilirsiniz yine 😊
Cigdemtrnn erdmdml bence bekle lütfen inan regli olup görmekle test yapıp görmek arasında bile fark var. Negatifi görmek insanı çok üzüyor. Geçsin biraz rahat tut. Ben reglim 15 gün geçtikten sonra yapmştm😅