39+0 ım şuan yarım saat önce çatı muayenesi oldum 2 saniye süren birşeydi kendimi sıktığım için anlık acı oldu eğer kendinizi sıkmazsanız hiç acımaz ki saniyelik bir olay şuan sancım oluyor biraz ama buda normal bence eğer çekinen varsa içi rahat olsun bende çok düşünürdüm okurdum hep kendimi rahatlatmak için merak etmeyin rahatlıkla muayene olabilirsiniz