Eliftunc Merhaba anneler 27.haftadayim doktor bebeğin suyunun çok olduğunu söyledi erken doğumun olabilir dedi daha önce başına gelen yada böyle biseyi duyan oldu mu sizce neyden kaynaklanıyordur
leila1 Eliftunc şekerinizin yüksek çıkmasından dolayı olmuştur. Diyetiyle devam etmeniz gerekir yada tatlı karbonhidrat beyaz ekmek fazla meyve bunları hayatınızdan çıkartmanız gerekiyor
gulsahklkn Eliftunc Doktor diyet önerdi mi veya insülin başladı mı genelde su fazlalığı olduğunda annenin şekeri yüksek olmuş oluyo gebelikte
gulsahklkn Eliftunc baktır kuzum ona ihmal etme diyet verebilir çok yüksek değilse şekerli şeylerden uzak dur çok aşırı yeme
Zeykan Eliftunc benim arkadaşımın suyu fazlaydı ama hiçbir sorun olmadı zamanında sezeryan dogum yaptı iyiki sezerran yapmışsın dedi doktor kordon kısaymış bebegin şuan maşşallah çok saglıklı bir bebek
Eliftunc İlk defa böyle bisey duydum şekerden degilsede bağırsaklarinda yada sindirim sisteminde Bi sorun olabilir diyince korktum açıkçası