Fatosbulut Kızlar yarın sezaryan oluyorum korku stresim var biraz, birde sütüm gelecek mi endişesi var sezaryan olunca süt geliyor mu hemen ya
Ecemakkuzu Fatosbulut o endişe bende de var ama düşünmeyin öyle kötüyü çağırıp etkiliyorsun kendini durduk yere diyorlar süt konusunda gelir allahin izniyle düşünmüyorum artik
Bebekliannee Fatosbulut benimde yarın 2.sezaryen ,evet geliyor az geliyor ama oda yeter bebeğe emzirdikce çoğalır
aysenr9918 Fatosbulut Bebeğinizin ellerini yüzünü çıplak teninizle buluşturun ten tene temas ile süt artışı oluyor ve bol bol emzirmeye çalışın asla pes etmeyin hatta süt sağma cihazınız varsa onunla da sağmaya çalışın ki sütünüz çoğalsın bende 25 haftalık gebeyim önceden çalıştığım hastanede öğrendim bunları
123xyz Fatosbulut ben cok streslıydım benim sütüm cok gec geldi siz bol bol ten tene temas yapın bu arada sütünüz gelmezse mama vermekten korkmayın mama öcü degil bebeğin ilk ay beslenmesi cok cok önemli süt yada formul mama bir şekilde besleyin .Bol bol memede tutun gelecektir.şimdiden hayırlı dogumlar
yagmurveyerdeniz Fatosbulut içiniz rahat olsun. “bebeğim doğacak ve ben onu emzireceğim” diye düşünün. bebek doğunca vücut kendini uyarıp süt salgısı başlıyor. ilk etapta gelmese bile siz ısrarla emzirmeye devam edin, mutlaka geç olmadan gelecektir