Fatmamuglu 15 aylık oğlum var ona hamileyken hiç mide bulantısı kusma yaşamadım ama bu gebelikte 4 ay inanılmaz mide bulantısı yaşadım kaşlarım döküldü cirkinleşmistim etrafım ve bende dahil kesin kız olacak diye bekledik hatta doktor 12 haftada kıza benzetti %80 isim bile koyduk Nisa diye 17 haftaya kadar tabi sonra öğrendik erkek 😄 dediğin gibi öyle kıza odaklanmisim ki inanmadım iki doktora daha gittim kesin erkek dediler . 32 hafta oldum çevrem hala konuşuyor ikisiyle nasıl baş edeceksin falan filan diye aman diyip geçiyorum. Oğlum yaramaz hiç beş dakika oturmuyor aşırı hareketli ama napayim tek istediğim hayırlı sağlıklı şekilde büyütmek onları. Kafaya takma , kız da olsa erkek de olsa herseyin hayırlısı. Sağlıkla kucağına almak kadar güzel bisey yok o yüzden takılma, çevren her zaman yapacak yorum bulur asla susturamazsın