Esranurasya06 Bu haftada ishal yaşayan var mı benimki sulu ve karına sancı veriyor siz nası geçirdiniz?
Kubrasengul12 Esranurasya06 aynısını yaşadım üsüttüm sandım bol bol su iç ben leblebi yemiştim bide bir tatlı kaşığı kuru kahvenin üstüne bı kaç damla limon sıkıp suyla yuttum aninda kesti
Melisa Su iç bol bol mutlaka 3 litreye tamamla ama birden içme yeme içmeni de çorba patataes haşlama yemekleri olarak tercih et iyi geliyo
Esranurasya06 Melisa mide üşütmesinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum su içiyorum ama sancısı beni zorluyor
Yasminella- Esranurasya06 Bet1 Bende 37+2yim. İshal yaşıyorum. Doğum yaklaşınca ishal kusma olabiliyormuş. Benim dün nişanımda geldi. Bağırsakların boş olması doğum için kolaylaştırıcıymış. Bir hormon salgılanıyormuş o sebeple ishal olabiliyormuş. Su alımına dikkat etmek vücudu dinlemek önemli
Esranurasya06 nazlis_ zaten yarın randevum var doktor pazartesi ya da salı olacak dedi doğum bakalım hayırlsı
Bet1 Yasminella- benim zaten 5 gündür falan çok yüksek sancım var 80 100 arası değişen yarın kontrolüm var gidicem hastanede yatisim vardı imzayla çıkmıştım bakalım ne olacak
Yasminella- Esranurasya06 çok haklısın insan herşeyi düşünüyor. Benimde açılmam olmuş. dün hapşırınca bile birşey oldu mu diye düşünüyorum 😅
Bet1 Yasminella- benim de açılma yok açılma olsa direk alacaklardı sezeryana ilki sezeryan benim. Keşke olsaydı da alsalardi dayanilmiyor ağrılara artık haftam da 36+3 şu an
nazlis_ Yasminella- açılmayı siz anlayabiliyor musunuz pekiii bende her ağrıda diyorum geliyor herhalde 🤣
Yasminella- Bet1 ahududu yaprağı çayı içtim ben. Birde korunmasız cinsel ilişki açılmaya iyi geliyormuş. Açılması olmayan kişilere öneriyorlardı. İngilizce kaynaklarda çok okudum bunu