Evafor doğumumu acıbadem de yapmışdım
Ama kum torbası olayı yokdu dediğim gibi ameliyatdan çıkarıldım
Hemen gelip kontrol ettiler eliyle hafifçe bastırdı
İşlem bu kadardı
Onda da uyuşukluğum geçmemişdi tam olara hissetmedim
Korkmayın
Sürekli içinizden buda geçecek bitecek toparlanıcam güzel olacak diyin 🌷
Korse olayınıda üst yorumlarda gördüm bana ilk yürüyüşe kaldırdıklarında külot korse giydirdiler sayesinde acayip rahat yürüdüm ve toparlandım
Ertesi gün eve geldiğimde büyük oğlumu banyo ettirdim
Evimin işlerini yapmaya başlamışdım
Korseyide doktorunuz uygun görürse tavsiye ederim