Alimenur pinarr_shnlii7 beeeen☝️ Benimde son bir yarın 40a giriş yapıyoruz kontrolümüz var bakalım doktorumuz ne diycek
busetekerr pinarr_shnlii7 Uygulamaya göre son 20 kanala da yerleşmiş bakalım ne zaman gelicek oğluşum 💙
Melisa 24 bende hiç belirti yok 2. Çocuk ama kafamda deli sorular var 1. Normal acaba 2. Daha kolay olur mu diye düşünüyorum post açıcam galiba
Ozgee20 pinarr_shnlii7 son 13 🌸 bebiş kanalda ama bende hiç bir sancı bir belirti yok herhalde gelmek istemiyor 😃