Fatmakaya158 Kızlar siz mantar yaparken yıkıyo müsünüz mantarı çoğu kişi yıkanmamalı diyo ben yıkıyorum 😳
KlncA Fatmakaya158 ben tek tek siliyorum sonra soyuyorum toprak falan kalmıyor. Yıkayınca suyu sünger gibi çekiyo pişince tatsız oluyo ve kararıyor
Bskrt Fatmakaya158 dışını nemli kağıt havluyla siliyorm sonra soyuyorm tertemiz oluyor. Yıkayınca suyu çeker ve kapkara olur pişince