Sol tüpümde sıvı varmış ameliyatla sol tüpüm alındı 1 ay geçti aşılama yapıcaz demişlerdi bayram tatile giriyoz diye yapmıyolar ben 1 ay daha boşuna beklmek istemiyorum çok yoruldum artık çok yıprandım 1 gün bile boşa gitsin istemiyorum tek tüpünü aldıranlar ne kadar süre sonra hamile kaldınız